Klacht indienen
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het gebeuren dat u ontevreden bent over hoe u behandeld bent door een ambtenaar of bestuurder.
- U kunt een klacht doorgeven wanneer u vindt dat u door een ambtenaar of bestuurder naar uw mening niet goed behandeld bent.
- U kunt uw klacht schriftelijk doorgeven.
- De gemeente zal u vragen langs te komen om uw klacht te bespreken. Maar het is niet verplicht om langs te komen.
- U kunt uw klacht ook mondeling bespreken met de klachtencoördinator van de gemeente. Dat is de heer Klaas Wiesenekker. Hij kan u informeren en u helpen bij het indienen van een klacht.
Als u uw klacht schriftelijk indient, vermeldt u daarin:
- Naam, adres en telefoonnummer;
- De datum waarop u de klacht heeft geschreven;
- De datum van het voorval;
- Tegen welke persoon de klacht is gericht en een duidelijke omschrijving van de situatie;
- De ondertekening uw klacht.
U kunt uw klacht richten aan:
College van burgemeester en wethouders
Postbus 16
3930 EA Woudenberg
- Uw klacht wordt door de gemeente zelf behandeld.
- U mag meer over uw klacht vertellen aan de klachtencoördinator.
- U krijgt van de gemeente een brief waarin staat wat we met uw klacht doen.
Bent u het niet eens met het antwoord van de gemeente? Dan kunt u een oordeel vragen aan een onafhankelijke instelling, zoals de Nationale Ombudsman.
Klacht openbare ruimte
Verlichting in uw straat kapot? Zwerfvuil? Verstopte riolering? Losse tegels? Een omgewaaide boom? Andere meldingen of tips over uw buurt?