Klacht indienen
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het gebeuren dat u ontevreden bent over hoe u behandeld bent door een ambtenaar of bestuurder.
- U kunt een klacht doorgeven wanneer u vindt dat u door een ambtenaar of bestuurder naar uw mening niet goed behandeld bent.
- U kunt uw klacht schriftelijk doorgeven.
- De gemeente zal u vragen langs te komen om uw klacht te bespreken. Maar het is niet verplicht om langs te komen.
- U kunt uw klacht ook mondeling bespreken met de klachtencoördinator van de gemeente. Dat is de heer Klaas Wiesenekker. Hij kan u informeren en u helpen bij het indienen van een klacht.
Als u uw klacht schriftelijk indient, vermeldt u daarin:
- Naam, adres en telefoonnummer;
- De datum waarop u de klacht heeft geschreven;
- De datum van het voorval;
- Tegen welke persoon de klacht is gericht en een duidelijke omschrijving van de situatie;
- De ondertekening van uw klacht.
U kunt uw klacht richten aan:
College van burgemeester en wethouders
Postbus 16
3930 EA Woudenberg
- Uw klacht wordt door de gemeente zelf behandeld.
- U mag meer over uw klacht vertellen aan de klachtencoördinator.
- U krijgt van de gemeente een brief waarin staat wat we met uw klacht doen.
Bent u het niet eens met het antwoord van de gemeente? Dan kunt u een oordeel vragen aan een onafhankelijke instelling, zoals de Nationale Ombudsman.(Verwijst naar een externe website)